Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 11:15 - Колкото повече "пропадат", толкова повече преуспяват
Автор: vlastipari Категория: Бизнес   
Прочетен: 1047 Коментари: 2 Гласове:
0



Някога опитвали ли сте да се сетите за начин да изкарате пари? Някои от вас - може би, други - искат го, но явно не достатъчно. Ще ви подскажа за нещо, което пред носа на всички ни и осъзнах това преди около 2-3 часа. (Така ще продължават и мислите ми тук ... каквото се сетя - записвам го. Пък който иска да чете. Едва ли някой ще се амбицира да прави нещо по идеите ми, по-скоро ще се намери някой да ме упреква.) Замисляте ли се защо услугите у нас, се развиват с толкова бързо темпо - отговора не е ли това, че хората ги мързи. Щом ги мързи, те са по-съгласни да платят на някой да свърши определена работа. При това положение много бърз вариант за изкарване на пари е точно това - да правите нещо за някой за определена сума пари. Как да стане ... дали е добър варианта да се позамислим какво можем или е малко по-лесно да напишем в google "мързи ме", да видим какво толкова ги мързи хоратада правят и да започнем ние да го правим? И второто върши работа ... знаете ли, че при задаване на "мързи ме", в google ще излязат повече от 65 000 резултата? За сега - стига. След някой друг час или ден като се сетя нещо, или реша да издавам старите си идеи - пак ще пиша. Тази може да ви изглежда малко плоска, защото не съм отделил много време да я структурирам и явно тук не е мястото, но хубавото й е, че е написана на достъпен език, а не с 1000 икономически термина.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. xeption - Re: Колкото повече "пропадат", толкова повече преуспяват
10.03.2008 15:26
В бг секторът на услугите тепърва ще се развива според мен. И трябва да се развива, защото всички услуги, в сравнение с тези в западна европа (базирано на конкретни впечатления от Германия) са направо под всякаква критика, що се отнася до качество. Според мен, не че досега хората по-малко ги е мързяло. Просто не е имало благоприятни икономически (и други) усповия този сектор да се развие. Съответно в бг имаме ужасно малко опит в тази насока. Сега, когато Европа е по-достъпна като база за сравнение се надявам това да се използва колкото е възмозхно по-пълноценно за да се вдигне малко летвата. Нормално е хората да ги мързи или просто да нямат времето да вършат разни работи и да се обърнат към фирми или частни лица да им свършат работите. Идеята е нещата да се правят качествено.
цитирай
2. cocolina - Интересна идея:)
11.03.2008 22:57
И никак не ми изглежда плоска!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vlastipari
Категория: Бизнес
Прочетен: 19847
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930